Met het gras tussen je tenen

1 augustus 2014 - Heumen, Nederland

Met het gras tussen je tenen, een witte banaan aan de horizon en wat stukken zeil als onderdak (incl. Kerstverlichting waarmee we nu al bekend zijn in Heumen en omstreken) is Megen weer op de camping gesetteld. Door het harde werken van Karlijn, Niels, Connie en Willie konden Bram, Britt en de kids meteen op een campingstoeltje neerploffen en de voetjes vrijmaken van elk soort schoeisel.

Na een boterham maakte de bups zich klaar voor een eerste duik in het zwembad. "Deze is VEEL groter dan thuis hè," aldus T. Met rondvliegende kinderen en twee als kind gedragende volwassen mannen wist meteen de hele camping dat we gearriveerd waren.

Eenmaal terug bij de tent maakte Niels zich populair met zijn ultra-veelzijdige-volleybal-badminton-voetbalnet en kon het grote spelen beginnen. Later werd de camping verkend. Ook ik, Britt, en N. gingen, met gevaar voor eigen leven, op de duofiets op avontuur (dit was overigens niet voor herhaling vatbaar aldus N.)

Na overheerlijke kippensoep van Ab was het om 19.00 eindelijk zo ver ( vooral J. stond te trappelen): De Loek en Lot Show. Deze twee bleken alle kindjes te kunnen transformeren in een kip met één druk op de K.I.P knop. Gelukkig bestond er ook een O.N.T KIP knop.

Tja, en dan is het onderhand bedtijd zullen jullie denken maar niets is minder waar. Er volgde een Everybody Dance Now wedstrijd waarbij onze kids jureerden. R. en J. waren streng maar gelukkig stonden er van de meiden veel tienen tegenover. Kijken of wij van de week ook een dansje kunnen instuderen... T. deed alvast een voorproefje en dat viel, gezien veel bekijks, in de smaak.

Inmiddels zit iedereen aan de cola of ranja en komt Klaas Vaak stiekem om het hoekje kijken.

Tot morgen!

1. Mammanes:
    1 augustus 2014
    Geweldig!!! Volgens ons zinn jullie nu erg moe maar hebben jullie een fijne errste dag achter de rug! Fijn dat jullie al zo neroemd zijn in heumen!!! Xxxxxxxxx
  2. Maartje:
    2 augustus 2014
    Geweldig!!

Britt, wat schrijf je ontzettend leuk! Goed leesvoer, alsof je er zelf bij bent geweest....
    Zo te lezen hebben de kids & adults het helemaal prima.. Dope!!!
    Hopelijk slapen jullie goed, zodat jullie de dagen energiek slijten.

Have fun & groetjes aan de kinderen!!